№ п/п
|
Назва заходу
|
Цільова аудиторія
|
Термін виконання
|
Відповідальний
|
1
|
Складання порад «Як допомогти дітям упоратися з булінгом»
|
1 – 11
|
Упродовж року
|
Заступник директора з НВР
|
2
|
Контроль стану попередження випадків булінгу
|
|
Квітень
|
Директор школи
|
3
|
Вивчення законодавчих документів, практик протидії цькуванню
|
Педагогіч-ний колектив
|
Упродовж року
|
Заступник директора з НВР
|
Формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти
|
1
|
Проведення ранкових зустрічей з метою формування навичок дружніх стосунків
|
1-4
|
Упродовж року
|
Класні керівники
|
2
|
Створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, тренінгових занять
|
1-11
|
Упродовж року
|
Класні керівники
|
3
|
Робота відеозалу . Перегляд кінострічок відповідної спрямованості
|
5 – 11
|
Упродовж року
|
Учителі інформатики
|
4
|
Відпрацювання теми особистої гідності в ході вивчення літературних творі, на уроках історії
|
1-11
|
Упродовж року
|
Класоводи, учителі літератури, історії
|
Робота з батьками
|
1
|
Тематичні батьківські збори «Протидія цькуванню в учнівському колективі»
|
1-11
|
Упродовж року
|
Класні керівники
|
2
|
Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини
|
1-11
|
Упродовж року
|
Заступник директора з НВР
|