Вибір професії – невід’ємний етап у житті кожного, хто здатен працювати. Рано чи пізно ми всі виходимо на роздоріжжя, щоб серед тисячі шляхів обрати свій, єдиний. Відомий французький мислитель Ф. Ларошфуко говорив: «Ми вступаємо в різні періоди нашого життя, наче немовлята, не маючи за плечима жодного досвіду, хоч би скільки нам було років». Справді, людина набуває досвіду у процесі певної діяльності, але краще це виходить, коли вона має знання (профорієнтаційні). Є безліч тем, за якими можна працювати зі школярами, адже учні мають знати, які є професії, де можна здобути ту чи іншу спеціальність, що для цього потрібно, як займатися тим, що тебе цікавить, приносить радість – адже це одна з найважливіших умов відчуття життєвої повноцінності.
У нашій школі з 15 лютого по 14 березня проходив місячник профорієнтації «Професійний орієнтир».
Було проведено:
№
|
Назва заходу
|
Клас
|
Кількість охоплених учнів
|
1.
|
Єдині уроки «Вибір професії»
|
8-11
|
17
|
2.
|
Стіннівка «Світ сучасних професій»
|
9-11
|
11
|
3.
|
Тематичної виставки літератури у шкільній бібліотеці «Вибір професії. Ким стати?»
|
9-11
|
11
|
4.
|
Інформаційна лінійка «У світі сучасних професій»
|
1-11
|
61
|
|