Головна » 2015 » Вересень » 19 » Звіт про проведення тижня основ безпеки життєдіяльності
20:36
Звіт про проведення тижня основ безпеки життєдіяльності

У школі з 14.09 по 18.09 пройшов тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності

В рамках цього тижня були проведенні такі заходи:

1.Эдиний урок «Твоя  безпека».

2.Показ відеофільмів з профілактики травматизму, правил поведінки в побуті.

3.Правила безпечної поведінки на дорозі.

Під час проведення Тижня тематичним планом були передбачені теми, що висвітлюють основні правила поведінки: у побуті, при експлуатації побутових електроприладів, під час збирання грибів та лікарських рослин, при виникненні пожежі в квартирі, під час грози, сильного вітру, шквалів, землетрусі, при виявленні розливу ртуті, при користуванні предметами побутової хімії та піротехнічними засобами, при виявленні маловідомих предметів.

Сьогодні проблема безпеки розглядається, як базисна потреба людини, тому на школу покладається відповідальність за цілеспрямоване формування у дітей ціннісного ставлення до власного здоров’я, адекватних реакцій на різноманітні чинники ризику для життя.Отож перед коллективом нашої школи ми поставили такі завдання:

- підвищення ефективності навчально-виховної роботи з дітьми з питань – особистої безпеки та захисту життя;

- поглиблення теоретичних знань та закріплення практичних навичок щодо формування у учнів ціннісного ставлення до власного здоров’я і життя;

- пропагандувати здоровий спосіб життя серед батьків та їх дітей;

- інтегрування родинного і суспільного виховання з проблеми безпеки життєдіяльності дитини.

У більшості дітей середнього та старшого віку є навички користування побутовими електроприладами (телевізорами, магнітофонами, прасками, чайниками).Всі учні початкових класів, без винятку знають номер телефонів пожежної частини (101), міліції (102), швидкої допомоги (103), вміють користуватися ними у випадку необхідності. Свої дії діти закріплюють в дидактичних іграх та сюжетно-рольових іграх, всі ситуації супроводжуються розповіддю, показом, демонстрацією та поясненням вчителів про небезпеку та наслідками зневажливого звертанням з ними.Педагоги піклуються про те, щоб перед учнями розкрився зміст дії, її ціль та засоби вирішення, і по можливості пропонувати дітям самостійно шукати рішення поставлених завдань. Вчителі дуже ефективно попрацювали над тим, щоб діти засвоїли правила, чого не слід робити.Впродовж тижня класними керівниками велася робота з батьками через: групове та індивідуальне консультування, інформаційлисти, залучення батьків до роботи школи з цього питання.

Переглядів: 2013 | Додав: лина | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 1
1 skevome  
0
As a pioneer, you re learning with your dentists, and one thing we ve found is that teeth change with age, just like the rest of the body <a href=https://prilig.sbs>paxil or priligy</a> Together, these data indicate that early postnatal EYFP PPEPs have some features of type C transit amplifying cells, including antigenic expression and proliferative potential Aguirre et al

Ім`я *:
Email *:
Код *: